pre damsupé

idag har det mesta gått väldigt lätt
förutom att ta sig upp imorse
men förutom det har det rullat på
det var faktiskt rätt roligt att plugga idag
det kan ha varit för sällskapet
lunchen med ella
eller för att jag höll på attt elda upp kickans ögonbryn
trevlig pluggdag har det i alla fall varit
och tränat har jag gjort
skönt
ikväll ska jag leka pensionär
städa och kolla på postkodmiljonären
imorgon hoppar jag i studentklänning
lite skumt om jag ska vara ärlig
för det nalkas damsupé
och förväntningarna är skyhöga
vi har tillochmed ringt in våran utflugna vän nicole
idag fick jag brev av min 17 åriga syster
fast det liknade ett brev från en 10 åring
endast på ett positivt sätt
en fin teckning
med text
gjord med magipennor
lycka
glad i hjärtat
det fick mig att glädjas lite över mig semester hemma under påsk
det såg ut ungefär så här





och den semestern gjorde mig väldigt gott
nu ska jag äta egg och bacon
om det var någon som mot förmodan undrade
puss

Kommentarer
Postat av: hanna

eyy. den där bilden vill ju jag ha! viss5t avr det fantastiskt med magiska pennor? jjag skrev brevet s<amma dag som du åkte men jag var tvungen att köpa frimärken! svarar du poå det blir jag glad i hjärtat...

2010-04-11 @ 12:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0