äntligen

är jag människa igen
det var tveksamt imorse
föreläsningen var mest en lång lång plåga
timmarna innan lunch befann jag mig i koma
eller någon helt annanstans
efter lunch dock
och efter en promenad till snerikesbibblan var jag back on track
och officiellt icke-bakis
skönt
och träningen slapp jag avbryta idag
det gjorde jag igår
ville inte riskera att käcka på cykeln framför mig
mina mission denna vecka är:
-skriva brev till miniref<3
-hitta en svart skinnportfölj (lycka!)
-hitta kongresssoutfit, hjäääälp!
-avtalstolka tills ögonen blöder
skriva en 2/3 promemoria
-äta ärtsoppa
-göra kycklingsallad
-prata med min syster (sådant måste boaks långt i förväg)
-kongresspacka
dagens goda gärning:
och lycka
-samtal med farmor och farfar
nu guldbaggegalan!
adjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0