avtL

avtalsrätten känns mest som en röra
det släpper dock mer för varje sak jag läser
insåg idag attt det är mycket lättare att läsa rättsfall
när man har förkunskap
inser att när jag läste dem första gången fattade jag nada
bra elin!
dock skulle kurslitteratur underlätta
jag väntar
den som väntar på något gott....
under dagens föreläsning insåg jag än en gång att juristskämten ökar
bara jurister som kan skratta åt att en buss skulle vara ett bindande anbud
alltså att en buss är ett bindande avtal som åker runt i stan
aulan skrattar
endast jurister som finner detta roligt
eller någon som är insatt i avtalsrätt

skulle inte gå så långt som att kalla det besatthet
bara lite avgudan
jag älskar honom.
nu går jag för långt
hej

Kommentarer
Postat av: hannahönaaa

ja där gick du för långt.

2010-01-12 @ 08:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0