black girl in the bushes

vad hände? den frågan ställer jag mig
jag skulle vara hemma
kolla stjärnorna på slottet
dricka kaffe och njuta av en ledig kväll
folk övertalar en
ella, anna och flo skulle dricka vin
jo tack
kändes lite som att alla var där
vi drack vin och skvallrade
sprang i rekordfart till v-dala
kk:ade, tog en shot och dansade pytte
jag stod kall och alldeles för full och väntade på sista bussen hem
mitt livs längsta 20 minuter
vet inte om jag sov eller vad jag gjorde
tanken var att jag skulle vara på bibblan klocka tio
jo tack
uppe är jag
men inte i form för människor eller offentligt visande
jag blir i gamla uppsala idag
ska försöka spinna
jo tack
nu ska jag plugga någolunda
adjö

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0