Carrie fell at dior

I fell at friskis
jo tack
slångde ur mig någon slags replik
- det blir så halt när snön fastnar under skorna
det var typ sjuttioelfte gången jag ramlade sedan jag lämnade staven
det fick bägaren att rinna över
jag sket i träningen
gick dit och drog ut lappjäveln
för att slippa varning
är så sjukt trött på att stressa
plugga
stressa genom ev ärenden på stan
stressa till träningen
stressa hem på bussjäveln
strressa hemma
och sedan somna
fort som fan
så man inte blir trött dagen efter
för då börjar det om
jävligt trött på det är jag
därför sket jag i träningen
nu gör jag ingenting
kanske pluggar jag sen
jag skrev halva min pm idag
jag känner mig nöjd
i alla fall med kvantiteten
kvalitén vet jag inte
ger det ett nytt försök på måndag
ska bli skönt att komma bort några dagar
seriöst
för en gångs skull
tackar gudarna för kongress!
eller inte men iaf
kostymen är fixad
sådär ok men det får duga
jag hat ätit jelly belly beans
dem är goda
och kollat på familjen annorlunda
och gråtit en skvätt när en av mammorna fick reda på att hon var gravid
med tionde barnet
sorgligt
fast vackert
nu vill jag ha kaffe
en bit choklad
och något bra på tv
packa måste jag verkligen göra med
kostym, gasqueklädsel, ledig klädsel, lakan, handduk, smink, skor, väska, glatt humör
typ
imorgon ska jag och min bisexuella basgrupp ha möte
tre timmar
kul jul
avtalstolkning
yes!
efter seminariet tar jag officiellt helg
firar hannah
åker på kongress
och glömmer avtalsrätt för några dagar
skönt
kommer förhoppningsvis tillbaka
lite gladare
lite trötttare
och extremt bakis
adjö
ungefär så här pepp känner jag mig på någon slags aktivitet nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0