eviga måndag

jag är trött
och hängig
dagens känsla
hade antagligen feber på eftermiddagen
kommer inte lägligt
har intesett hur mkt jag har att läsa
helst behöver jag läsa ut två böcker denna vecka
avtalsrätt I & II
kommer jag att hinna?
antagligen
men orken är avgörande
känns som att jag gett upp för dagen
allmänt opepp
misslyckad ugnspannkaka med
fan att jag aldrig lyckas
en timme i ugnen
och fortfarande dinkig
dock åt jag ändå
med riktig mkt sylt var det gott
väntar fortfarande på samtal från min syster
men det kommer aldrig
tro inte att jag kommer att ringa
imorgon ska fröken fräken, mackakkakakungo och jag äta middag
åter samlade efter juluppehållet
nu bäddar jag ner mig
jag väljer att tillämpa denna min ikväll

hej

Kommentarer
Postat av: majsan

alltså yasgas stannade ju och bara stod där på andra sidan och tittade, vi klarade inte av det vi fick gå! :(

men! fan! vi ses igen, im sure, för dig med :))

2010-01-18 @ 22:47:58
URL: http://mfaps.blogg.se/
Postat av: Anonym

Känns säkert bättre idag//Pappa

2010-01-19 @ 07:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0