ge mig värme

ännu en söndag avklarad
helg yeah! på snerikes
min nya favorithelgaktivitet
med anna, robin och tibbing
american pancakes
chokladmuffin
kaffe
blir inte mkt bättre
det här med studierna har jag varit lite duktig med idag
och träning
imorgon kör jag tidig föreläsning
och är duktig studerande hela dagen
bra elin!
nu
tvättar jag
kollar tv
snorar
målar naglarna
går igenom rättsfall i huvudet
håller på att somna
väntar samtal
ska ligga på spikmattan
allt detta samtidigt
varför har inte varje ledig kväll typ 10 h?
har alltid undrat det
snart ska jag sova
dock måste jag ju göra allt ovan först
samt hänga min tvätt
orkar inte
plus att jag måste snyta mig
med nymålade röda naglar
fuck
god kväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0