Jan. 21, 2010

damn veckan flyger förbi
hinner hälften av allt jag borde hinna
igår bestod dagen av
effektivt (?) förmiddagsplugg
långlunch med idaL
effektivt eftermiddagsplugg
sjukt jobbig träning
försök till nedvarvning
effektivt rättsfallsanalyserande
snart kollapsar min hjärna
om inte annat av tanken på att ha för mkt att göra
vi är många som lider av det
bla hönapöna
synd att det ska bli sådana dispyter
jag förstår inte varför dygnet bara har 24 h
har aldrig förstått det
inbilllar mig alltid att jag ska hinna så mkt
men räknar inte in andra saker
som trötthet
slöhet
transporttider
kissapuser
fixa-hemma-saker
tvätt
och städning
något jag inte hunnit på lääänge
Mormor välkommen!
hon erbjöd sig i telen igår
och ja, telen tar tid också
jag suger på det här
planera kan jag
och till viss del hålla planeringen
dock kollapsar jag iaf
basgruppsmöte
saminarie
effektiv jeansshopping (har hål i grenen på alla utom ett par)
träning
handla
hämta resterande böcker från bajslycknis
made in sweden (favoritprogrammet för tillfället)
fullt upp denna torsdag med andra ord
imorgon ska jag se snabba cash
det ser jag fram emot
ser även fram emot kongressen nästa vecka
fredag-söndag
helt bortkopplad ska jag vara
ångesten tar jag när jag kommer hem
denna helg ska jag vara effektiv
hoppas även att jag hinner med snerkans brunch
helg yeah!
jag vill ha pannkakor!!!!
annars rullar livet
snor i hela näsan
kyla
lyckan denna vacka har i övrigt varit att de sänkt busspriserna för oss <20 år
8 kr/resan
härligt
sommarjobb är nästa punkt på listan
att ta tag i ja
kul jul
eller mindre rolig sommar
höna, ta tag i det!
och för övrigt till dig:
om vi inte hörs kan du ju svara på mitt brev
om det fanns ngt att svara på
annars kan du ju skriva nya frågor
och nya tankar
jag saknar dem
och ja
jag suger jag med

inte bara du

väl mött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0