jo tack

tiden går
precis som alltid
jag hade velat gå före i kön
och dansat natten lång i det rosa slottet ikväll
men jag blir hemma
plugg och pack
lugna gatan
de behövs kanske
imorgon ska jag skriva pm hela dagen
på torsdag ska vi fira hannah på snerkan
det ser jag fram emot om något
usch ibland vill jag ha mer tid
jag behöver exempelvid
städa
städa lite till
städa ännu mer
sova
etc
men det finns det inte tid för
för tillfället vill jag gråta
jag gillar att gråta
måste bara ha något som framkallar det
varför gör jag så här mot mig själv?
självplågan
nu ska jag dricka mitt kaffe
(jag klarade att sova på kaffe när jag bodde i laggis så varför inte nu?)
och leka med avtalserätten
adjö

höna! kan vi se den när du kommer?

Kommentarer
Postat av: josefin

sv: åh tack elin, vad gullig du är!! =)

2010-01-26 @ 21:32:25
URL: http://sameoldstories.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0