klagomuren

elin karlsson är trött
opepp
lagom tjurig
konstant stressad
(trots det sitter skriver jahg)
trött på allt
har noll studiemotivation
lyssnar på laleh och dricker kaffe
paus i pluggandet kallas det
helst vill jag att mamma ska ringa så jag får prata lite
klaga lite
kanske gråta en skvätt
var kommer detta ifrån?
jag hatar att detta skrivande börjar urarta
blir någon jävla klagomur
klaga på.
jag ska vara nöjd
inte klaga
men tyvärr hjälper inte det
jag fattar inte mer för det
det är det stora problemet
att jag tycker att det är svårt
jobbigt
och jävligt krångligt
shopping hjälper till viss del
men det håller ju fan inte i längden
jag behöver en rejäl fylla
dansa dansa natten lång
och inte komma ihåg mkt
men så funkar det ju inte
tyvärr
eller kanske...
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0