lyckans fredag

JAG KLARADE TENTAN!
överlycklig
fast aldrig nöjd
men det skiter jag i för tillfället
men nu lämnar jag T1 bakom mig
lättnad
skönt
alldeles fantastiskt
jag vill tro att jag blir bättre och bättre
det här ska nog gå bra!
och äntligen har mina bäcker kommit
hade nästan glömt bort hur roligt det är med fräscha böcker
som ett barn som ska börja skolan för första gången
jag inbillar mig att det underlättar studierna
drömma går ju
innan jag inleder någon slags fredags kväll skulle jag helst
läsa alla mina tre pm-rättsfall
läsa en hel bok
men det kommer aldrig att gå
börjar ska jag göra iaf
imorgon åker jag till sthlm och myser med familjen
puss

Kommentarer
Postat av: miniref

du e grym!

2010-01-19 @ 20:18:56
URL: http://linneafrick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0