ok, it's alright with me


jag tog en promenad
dagens höjdpunkt
ikväll har jag (utan inbördes ordning)
nött the hills
gråtit till stjärnorna på slottet
kollat mer the hills
druckit kaffe
lyssnat på musik
ätit choklad som mamma skickade till mig
på posten
i september
tyckt lite synd om mig själv
påverkats alldeles för mkt av alla sjuuuukt snygga människor i the hills
ångestat lite
funderat över livet
glatt mig åt min syster
saker och ting verkar gå bra för henne
planerat min morgondag
pluggat vääldigt lite
läst bloggar
målat naglarna knallrosa
insett att min hy är en CATASTROPHE
längtat efter tiden då jag får gå runt i mina träskor
lämnats med mina tankar alldeles för mycket
bestämt mig för att handla något fint till mig själv
längtat lite mer till våren
saknar mitt folk i k-holm
smsat med fiza
druckit lite mer te
förberett min frukost
nu ska jag
läsa min bok
sova
god natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0