snus och te

tillbaka
tillbaka i uppsala
pappa åkte precis
det var han och jag idag
vi har kört upp
fyllt frysen
handlat en massa mat
ätit en massa mat
thaibuffé
lärt oss nya vägar i uppsala
fixat och trixat
jag gillar fortfarande inte avsked
hatar det
saknar redan alla hemma
lovet har jag gillat
jag har älskat att träffa alla
precis som vanligt
iza fattades mitt julllov
men hon lever livet i sälen så jag vet att hon har det bra
nu litar jag mer än någonsin på att jessica tar hand om höna när jag inte är hemma
det har jag bestämt

om jag säger att jag saknar dig kommer du och hälsar på då?

Kommentarer
Postat av: sysss

jag hade kjommit i vilket fall love!

2010-01-05 @ 18:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0