tisdag!

första seminarier kändes bra
juristsnack jag vet höna
ingen kurslitteratur
har skickat ett argt mejl till lycknis
fuck off
nu laddar jag för en kväll med mackakkakakungo
trots snor i näsan
och extrem kyla utanför dörren
dansa dansa natten lång
ack det har gått för lång tid sedan sist
något jävla bord fick vi inte
synd för snerikes
bra för smålands
bajs
nu ska jag diska
mindre rolig aktivitet om man är bakis
därför gör jag det nu
och för att mamma tycker jag är slarvig annars
lyckan ikväll blir att jag har med mig en kamera ut
fånga ögonblicket eller vad är det för klyschigt man säger?
adjö!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Laddad inför helgen ?//Pappa Ola

2010-01-13 @ 07:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0