tjugohundratio

jag befinner mig fortfarande i katrineholm
allt känns precis som vanligt
som om uppsala inte existerat
lite konstig känsla
avlägsen stad där jag numera bor (?)
det gör jag
nyårsafton igår
firande med syster
det enda viktiga då
middag hos fröken plantin
vidare till iza
fest fest fest
dansa dansa dansa
kanske den bästa början på det nya året
kändes som att alla var där
förvånande
det viktigaste var att höna var där
även om vi inte firande tolvslaget ihop
har nog inte ens sagt gott nytt år
iaf
en bra kväll
bra början
ska inte ens försöka mig på en årskrönika
kanske kommer
kanske inte
prio annat här

fantastiskt julllov
hem kommer man
familjen densamma
höna minskar sitt underhudsfett
hittar stigar till pojkar
firar jul med alla som betyder något
överöses av julklappar
sover äter umgås
som sagt

har även fått en kamera
så jag kan dokumentera mitt liv
mkt roligt
imorgon åker familjen till sthlm
för att umgås
på tisdag åker jag tillbaka
back to business
början med kursen civilrätt
tentabetyg i mitten av januari
nyårsdagen har gått i sakta gemak
jag och höna har slötittat johan falk-filmer
6 avklarade på 2 dagar
nu har hon gått
och jag har insett att jag kommer sakna henne mkt
när jag åker tillbaka

årlig nyårsfotografering
GOTT NYTT


Kommentarer
Postat av: Anonym

systrarna karlsson snyggast i stan!!! HERREGUUUUD ELIN VA SNYGG DU ÄR PÅ BILDERNA HÄR!!! du är alltid snygg i och för sig men du fattar va jag menar. jag har inte sett dig på för länge. du blir bara snyggare och snyggare guuuuuud

2010-01-04 @ 16:47:46
Postat av: 905502

höna minskar sitt underhudsfett

hittar stigar till pojkar

hahaha fyfan årets dikt

2010-01-09 @ 16:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0