om att lämna en stad för en annan

jag njuter av uppsala de sista 24 h jag har kvar här
för den här gången
igår njöt vi
av kylan
varandras sällskap
och att terminen var slut
jag njöt också av att det var ljust när jag cyklade hem
nu suger jag dock ut allt var uppsala har att erbjuda
packar klart
och åker hem-hem
blanadade känslor
lite ångestfyllt
vem hade trott att sommarlov i uppsala var så fantastiskt?
nu måste jag börja planera sommaren ordentligt
planera in gbg-resa med höna
sommarstugehäng
balkonghäng med kickan
jag ska hålla mig syselsatt
på måndag funderar jag på att isolera mig hos mormor och morfar
sola, bada
dricka kaffe
och njuta av lugnet
först bryggan
och sedan tåg hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0