irriterad!?

jag önskade mest att dagen skulle ta slut
så jag fick komma hem
och kolla på alldles för mycket tv
vem lägger in en föreläsning mellan fyra och fucking 18.00 en måndag!?
jag skulle inte göra det
rubbade hela min sinnesstämning idag
fick plätsligt pms-påslag
plötsligt illamående
trötthet
och huvudvärk
jag har nu planerat om hela min vecka
pga av detta
nu kokar jag linssoppa
jag hoppas det blir god
har inte ätit sedan 12.00
jag måste köpa bananer
mellanmål is the shiet
jag har en lång lista av tv-program jag ska se ikväll
det kungliga bröllopet
saltön
familjen annorlunda
liten trött är jag
så jag hoppas jag håller mig vaken
var trots allt uppe 06.30 imorse
hängde tvätt
tvättade och läste rättsfall
jag är värd en kväll framför tv:n
med balleringa kladkaka
som jag ska doppa i mjölk
för bästa resultat
hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0