SATC2

för typ ett år sedan packade jag upp mina grejer här på snorre
efter att ha packat ner allt i laggis
jag har fortfarande kvar kartongerna under sängen
jag tänkte att jag kanske en dag kunde få flytta
jag tänkte om de låg där så var det inte så definitivt
inte så permanent
om exakt en vecka packar jag ner mitt liv
i exakt samma lådor
det känns väldigt bra
jag är bara en 5-timmarstenta därifrån
jag har redan börjat planera hur jag ska packa allt
vilka saker som ska ligga i vilka lådor
vilka saker jag ska vänta med
ska nog försöka göra en lista på allt
jag tjatar om det
mest om allt nuförtiden
men jag har ett ganska ensidigt liv för tillfället
gör mest samma saker
så jag får fokusera på det roliga
ikväll är det roliga SATC2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dagen jag väntat på i 2 år
har äntligen kommit
jag tar med mig mina vänner kickan (carrie)
och ella (miranda)
allas vår samantha (anna) är ju trots allt i sydafrika
wohoooo
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0